فولاد آلیاژی آسیا

فولاد آلیاژی آسیا

شرکت فولاد آلیاژی آسیا به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان فولاد اتومات(خوش تراش) در ایران با هدف برقراری ارتباط موثر بین بازار تولید و مصرف فولاد در جهت پیشبرد اهداف عالیه صنعتگران این مرز و بوم گام به عرصه صنعت کشور عزیزمان ایران نهاده است.

کمبود مواد اولیه در بازار فلزات پایه و مشکلات تولید، تولیدکنندگان را مجبور به واردات این محصولات از کشورهای رقیب کرده و این در حالی است که عده ی زیادی از کارشناسان معتقدند در سالهای اخیر واردات بی رویه برخی محصولات نهایی باعث کاهش توجیه اقتصادی تولید و بی انگیزگی تولیدکنندگان داخلی شده است به طوری که این روزها بزرگترین دغدغه تولیدکنندگان تامین مواد اولیه برای تولید است.

شرکت فولاد آلیاژی آسیا با برخورداری از سالها تجربه در زمینه واردات فولاد از کارخانجات اروپایی ، با راه اندازی خط تولید میلگرد و شش گوش اتومات( خوش تراش) در ایران، با ظرفبت تولید سالانه   10هزار  تن ، پاسخ گوی  بخشی از نیازهای بازار داخلی جهت پیشبرد اهداف صنعتگران این کشور باشد.

زمینه اصلی تولیدات این شرکت  را فولادهای اتومات ( خوش تراش) تشکیل می دهند. فولاد اتومات یا خوش تراش یکی از مناسبترین آلیاژهای فولادی برای فعالیتهای سری تراشی می باشد. این فولاد ضمن کاهش هزینه ابزار، افزایش سرعت تولید و بهبود کیفیت،  مناسبترین گزینه برای تولید انبوه می باشد.

ـمصرف عمده فولاد اتومات در صنایع اتومبیل سازی، ماشین آلات  و ادوات کشاورزی، اتصالات هیدرولیکی، صنایع فلزی و قطعه سازی می باشد.

ارسال نظر

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.